lørdag den 16. februar 2013

Fy for en blogger

Jeg har været en rigtig skidt blogger i denne måned, jeg har ikke engang nået at kigge rundt hos jer hvor jeg plejer at komme, men jeg har haft så mange hastesager på arbejde, at jeg faktisk først startede med ferie i tirsdags, og så arbejdede jeg også lidt torsdag og hele sidste weekend og nok også lidt på søndag, men sådan er er når det er "forår" og man har ligget på langs alt for længe!

Midt i alt efterslæbet, skal jeg også finde tid til en tur til kiropraktor en gang om ugen, og idag var jeg i Ringsted til fys, opfølgning på Valdemar! Og det tager altså så lang tid alt sammen, men alt ledig tid bruges så på at lege, og det kan jeg kun fordi Klaus stadig er sendt hjem på grund af vejret! Han ville rigtig gerne igang, men jeg nyder den ekstra tid det så giver mig, for det er snart slut vil jeg håbe.

Og Lifebook er jeg selvfølgelig også bagud med, men jeg har fået lavet et par mapper/omslag til min projekter nu, de ser sgu ikke alt for friske ud på billederne, men IRL er de rigtig fine - til mig i hvert fald :)




I øjeblikket leger jeg meget med spray og splat, det er sjovt, så sjovt at jeg ikke har tid til at blogge, og jeg kan jo kun være et sted ad gangen, selvom det nogen gange føles som om jeg er i gang fire steder på en gang!
God weekend, jeg skal nok snart kigge forbi :D

2 kommentarer:

  1. Tror vi alle kender til at være fraværende ind imellem og det er vel også ok? Det synes jeg. Lyder som om alt din tid har været rigelig besat.

    Kram

    SvarSlet
  2. Det lyder som om du har nok om ørerne, glæder mig til at se hvad der kommer ud af din leg med spray og splat :))

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.