tirsdag den 19. januar 2010

Spor i sneen

Igår faldt der igen en masse sne, der lå ca. 15 cm på bilen - og alle andre steder, så jeg var lige ude med kameraet fordi jeg så mærkelige spor i sneen, og så stod Falcon (naboens hest) lige og var så fin i sin vinterpels - så jeg snuppede lige et billede af ham også!

Sporene i sneen var under vores rønnebærtræ, som fuglene er meget glade for, og det er jeg også, for efter at valnøddetræet blev fældet, er det det eneste "rigtige" træ vi har, og flot er det..
og her er så sporene, jeg tror det er fra fasanerne som er sat ud nede bag hestefolden, de kommer her i hvert fald en del, pudsigt ser det ud...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.