lørdag den 1. december 2012

Øv øv og mere øv

Idag skulle jeg have stået på julemarked i Frk. Fingerbøl, men hvad laver jeg?

Ligger på sofaen :(

Igår morges da jeg stod ud af sengen og gik på badeværelset som jeg plejer, troede jeg ærlig talt at det var slut for mig, aldrig har jeg haft så ondt, jeg troede faktisk det var en blodprop i mit ben, men jeg fik mig ind på sengen igen, og ringede til vagtlægen, som sagde jeg skulle tage en par panodil og ringe til min læge (to timer senere) - nå men efter at have ligget lidt og tænkt over det, begyndte smerten at forsvinde lidt, når jeg lå helt stille på ryggen. Jeg kunne også begynde at mærke at det faktisk nok kom fra lysken som vagtlægen mente, og jeg havde faktisk haft ondt over lænden de sidste par dage.
Så jeg fik en tid 9,30 hos lægen, naboen var sød at køre for mig og Matilde blev hjemme hos nabokonen, Kristine pakkede også sammen og kom med til bussen, et par timer for sent.
Det var så nok en nerve der sidder i klemme i lysken et sted, jeg fik en blokade af en slags, han stak sgu tre steder og jeg måtte ikke se nålen - så stor var den?
Hjem på sofaen igen med piller, blade og en kop te fra om morgenen, og Matilde til at hjælpe!
Når jeg sidder/ligger kan jeg ikke mærke noget særligt, men når jeg rejser mig er jeg ved at dø, men det hjælper lidt at jeg nu ved at det faktisk ikke er dødeligt ;)
Men hold da op hvor bliver man forskrækket - og det ødelægger ligesom lidt mine planer ikke???

Jeg tager gerne imod ynk :)

2 kommentarer:

  1. Oj,det hørtes ikke godt ut:S
    Her lager vi til selskap i dag,men jeg har akkurat tid til å sende deg noen varme tanker:)
    God bedring:)

    SvarSlet
  2. Stort kram og God 1. december!
    Lækre stjerner herunder.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.