fredag den 17. oktober 2014

ARTjounal - nye teknikker

Jeg har købt en bog der hedder Creating ART at the speed of life
af Pam Carriker

der er en masse sjove projekter og teknikker, så den er jeg gået lidt igang med, mest fordi
jeg elsker hendes farverbrug, ikke at mine er ligesådan og jeg følger ikke bogen slavisk
men læser lidt om teknikken i det enkelte projekt og kaster mig så bare ud i noget


 det her projekt drejede sig om baggrunden bag sommerfuglene
hvor man malede med en tynd maling og lagde cellofan over


farven danner så pytter og dem bruger man i sit projekt


for mig skete der så lige det at jeg farvede med gul spray på bagsiden
ups - det gav så nogen gule striber som ikke lige var planlagt


de er meget tydelige på billedet men i virkeligheden 
kan man ikke se at de ikke skulle være der :-)


ansigtet kom egentlig bare fordi siden var tom og 
jeg gerne ville øve mig i at tegne ansigter


her er den helt færdig side som startede med
at Matilde ville male - så ville hun alligevel ikke male men 
havde trykket en masse maling ud i neonfarver
og her smider vi jo ikke ud :-)
så malingen blev fortyndet og malet ud på flere sider i mine
blokke og den her fik så lige et lag wrap

jeg er tilfreds - selvom der er ting som jeg gerne ville have haft
anderledes

elsker at sidde og bladre i min bog, nu er der vist 4 dobbeltsider :-D
meget lille bladretur - men så god!

bogen er en creative journal fra dylusion - og jeg elsker den
den er så dejlig at bruge
papirerne krøller ikke og den holder fint farve
(pas på med den gule ;-)
men det er skønt at arbejde med sådan et kvalitetsprodukt
alle skulle eje sådan en!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi!
Læg gerne en kommentar, det er altid hyggeligt!

Hilsen
Fru Larsen

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.